سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فال امروز ویه خبر (سه شنبه 87/11/29 ساعت 8:59 عصر)

با آرزوی طالعی روشن و توام با خوشبختی

 توجه شما رو به مشاهده ی فال امروز جلب می کنم

 خبر فوری:....بالاخره لحظاتی پیش ماهواره امید موفق شد بین دو ماهواره روسی و آمریکایی پارک دوبله کند

فال روز - :: فال های گروه پرشین ، همه روزه از منابع معتبر ستاره شناسی دریافت و در اختیار شما قرار داده می شود ::

متولدین فروردین : احساس میکنید آنچنان که حقتان است در رشته تحصیلی و یا شغلی و حتی روابط احساسی و پیشرفت چشم گیری نمیکنید. شاید احتیاج دارید که رشته تحصیلیتان را تغییر دهید و شاید هم احتیاج دارید محل کارتان را عوض نمائید. چیزی که مسلم است شما به یک تغییر احتیاج دارید.

متولدین اردیبهشت : امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار دیگر همراه زندگی خود را از نظر احساسی میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت.

متولدین خرداد : بار دیگر آرامش خود را بدست آورده و میتوانید قضاوت صحیح نموده و در تصمیم گیریهایتان از قلب و منطق، یکسان استفاده کنید. همین باعث میشود که در عشق بتوانید روزهای شادی را داشته و در زندگی زناشوئی هماهنگی مطلق با همسر را تجربه نمائید بشرطی که به افراد دیگر خانواده، بخصوص خانواده خودتان اجازه دخالت در زندگی خصوصی و زناشوئیتان را ندهید.

متولدین تیر : اگر جزو مجردین عاشق هستید ، بخاطر تعصب بیهوده به نیازهای خصوصی خودتان ، در روابط خود به بن بست خواهید خورد. اگر متاهل هستید بهتر است سرتان را با مسئولیتهای دیگر گرم نموده و کمتر با همسرتان برخورد نمائید. اگر مجرد تنها هستید، حال و حوصله جستجوی عشق را نخواهید داشت.

متولدین مرداد : گروهی از متولدین این ماه خود را درگیر وکیل و شکایت و اختلاف ساخته اند که مسلما" عاقبت آن هر چه باشد، به دردسرها و اعصاب خورد شدن هایش نمی ارزد، اصولا" بعضی اختلافات وقتی در اولین مراحل حل شود جای گسترش نمی یابد ولی وقتی دیگران هم در آن دخالت کنند و دامنه اش را وسعت دهند، قابل کنترل نیست. بهتر است از هر نوع درگیری بپرهیزید.

متولدین شهریور : ازداواج عجولانه ای که اینروزها برای معدودی پیش آمده باید به مسیر عاقلانه تری رهنمون خواهد گردید به آن دسته از این افراد که ندانسته به مسیر بدگویی و غیبت و دشمن تراشی کشیده میشوند توصیه میگردد زودتر مسیر خود را تغییر بدهند وگرنه به دردسرهایی دچار خواهند شد.

متولدین مهر : خیلی از خانمهای متولد این ماه گله دارند که هر چه برای اطرافیان خود میکنند بجز نمک نشناسی و نارو و کلک چیزی نصیب شان نمیشود و در واقع جواب محبت و فداکاری شان، دشمنی و یا بی تفاوتی است. به این گروه توصیه میشود حداقل با شناسائی آدمها، اقدام به یاری کنند.

متولدین آبان : بعضی خانمهای متولد این ماه در زمینه مدیرت، موفقیت و کار و کسب بسیار توانا و خوش شانس هستند ولی معمولا" قدرشان را کمتر میدانند. حضور بعضی پدر و مادرهای عاقل و دور اندیش در جمع متولدین این ماه سبب شده خیلی از اختلافات و جدایی ها در نطقه اول متوقف شده و باید قدر این انسانها را بدانند.

متولدین آذر : اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشکیل میدهند، آدم هایی که قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یک همراه، شریک و همکار خوب نیستند و باید تنها به همکاری موقت با آنها اندیشید.

متولدین دی : خیلی از متولدین این ماه در میان چشمان حیرت زده اطرافیان دست به هر کاری میزنند و موفق هستند و همین مسئله حرفها و شایعات بسیاری را برانگیخته است در حالیکه باید به همت و تجربه و تخصص این گروه نیز نگاهی بیاندازند تا بفهمند که آنها در داشتن چنین موقعیت و کسب پیروزیها، لیاقت و شایستگی دارند.

متولدین بهمن : ابرهای تیره در آسمان احساس و عاطفه مشترک، با اضافه شدن یک فرزند دور خواهد شد. استحکام و استواری مشخصه ممتاز روحی شما را تشکیل میدهد بدون تردید نباید از اراده و تصمیم قاطع خود آنهم بخاطر مشکلات ناخواسته، در راستای اجرای نقشه های کاری خود، دست بردارید. امروز روز تصمیم گیری شماست.

متولدین اسفند : خیلی از متولدین این ماه بدلیل کسالت و تکرار، باید از شغل خود و یا حداقل در فضای آن تغییرات تازه ای پدید آورند و باصطلاح با این کار تغییر روحیه بدهند. دختر خانمهایی که عاشق هستند باید در عین حال منطقی نیز به مسائل نگاه کنند تا خدای نکرده به بن بست نرسند.

 





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 34 بازدید
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدیدها: 27728 بازدید
  • درباره من

  • جک های روز
    سینا محسنیان
    اس ام اس جک یوزارسیف جدید جک ترکی اس ام اس، جک و پیامک عاشقانه، عکس، موبایل، sms
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •